Våre skarpeste ferdigheter
SEO
Søkemotoroptimering (SEO) er ingen eksakt vitenskap. Algoritmene som styrer hvilke nettsteder som kommer opp når du søker, er både avanserte – og hemmelige. For å bli riktig god på SEO kreves erfaring, friske hjerneceller og en vilje til hele tiden å prestere.
SEM
Søkemotorannonsering (Søkemotormarketing (SEM) gjennom Google Adwords) er et effektivt og sikkert verktøy for alltid å havne høyt oppe i listene. Men også her kreves kunnskap og erfaring for at det skal bli riktig og effektivt. Hva du skriver, hvordan du skriver, hva du linker til og hvordan du gjennomfører kjøpet – alt spiller en rolle for resultatet.
Analyse
Vi gjennomfører alltid en eller annen form for analyse av dine forutsetninger. Noen ganger er det enkelt, andre ganger kreves mere tid. Hvor mye avhenger selvsagt av hvilke mål og hvilket budsjett du har. Men regelen er enkel – uten analyse og forståelse for din virksomhet er det ikke mulig å levere bra resultat.
Google
Google har 95 % av markedet for søkemotorer i Norge, er verdens største medieeier og den overlegent største markedsføringskanalen i Norge. Derfor er det også en selvfølge at det er Google vi innretter oss på i første rekke i vårt arbeide med søkemotormarkedsføring.
Konvertering
Klikk er ikke det eneste som teller i den digitale verden. Du trenger å vite hva du vil at din målgruppe skal gjøre: Bestille et produkt eller en tjeneste, ringe deg, bli medlem, eller kanskje få en endret oppfatning i en sak? Så må du lede besøkerne dit. Det er dette vi kaller konvertering, og det krever akkurat som alt annet, erfaring og kompetanse.
Webdesign
Hvis ditt nåværende nettsted er grunnleggende bra kreves det kanskje bare effektiv SEM (SEO og SEA) for å øke besøkstall, konvertering og inntekter. Holder det ikke mål, eller om vi er enige om å skape en ny profil for virksomheten, så tar vi frem et nytt nettsted. Grafisk form, tekst, bilder, film og selvsagt en proff og søkemotorvennlig plattform – vi fikser alt som trengs.